Özel bireyler, 153 Çağrı Merkezini ziyaret etti - Kocaeli Haberleri | İzmit Pusula GazetesiKocaeli Haberleri | İzmit Pusula Gazetesi

22 Haziran 2026 - 14:10

Özel bireyler, 153 Çağrı Merkezini ziyaret etti

Cemil Meriç Engelsiz Yaşam Merkezi Öğrencileri, Büyükşehir 153 Çağrı Merkezi’ni ziyaret etti.

Özel bireyler, 153 Çağrı Merkezini ziyaret etti
Son Güncelleme :

30 Kasım 2019 - 10:00

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 17-35 yaş aralığında bulunan, eğitilebilir ya da öğretilebilir durumda olan, hafif ve orta düzeyde zihinsel engelli bireylere yönelik hayata geçirdiği Cemil Meriç Engelsiz Yaşam Merkezi öğrencileri, Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından 153 Çağrı Merkezi binasında ağırlandı.

 ÇAĞRILARA CEVAP VERDİLER

Öğretmenleri eşliğinde 153 Çağrı Merkezi’ni gezen öğrenciler, çağrı merkezi deneyimi yaşadı. Gelen çağrılara cevap veren özel bireylerin heyecanı görülmeye değerdi. Vatandaşlarla konuşan sordukları sorulara samimi cevaplar veren özel bireyler, sosyalleşmenin farklı bir yapısını da tatmış oldu.

 TOSBİK’İN HİKÂYESİNİ İZLEDİLER

Çağrı merkezi gezisinin ardından konferans salonunda tiyatro gösterimi gerçekleştirildi. Tiyatro ekibi tarafından sahnelenen ‘Tospik’in Hikâyesi’ adlı çocuk oyunu, Cemil Meriç Engelsiz Yaşam Merkezi öğrencilerine keyifli anlar yaşattı. Program sonrası, Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü personeli ile birlikte yemek yiyen öğrenciler, okullarına mutlu döndü.

YORUM YAP