Neden Çiftli ekmek almak zorunda kalıyoruz? - Kocaeli Haberleri | İzmit Pusula GazetesiKocaeli Haberleri | İzmit Pusula Gazetesi

22 Haziran 2026 - 14:00

Neden Çiftli ekmek almak zorunda kalıyoruz?

Neden Çiftli ekmek almak zorunda kalıyoruz?
Son Güncelleme :

29 Eylül 2018 - 1:00

İzmit’te son 1 haftadan bu yana sürekli olarak çiftli ekmek çıkıyor.

Bunun neden böyle olduğunu merak eden vatandaşlar, israf olduğundan şikayetçiler.

Zaten sıkça israf olan ekmek bu uygulamayla daha da israfa yol açıyor.

Öyle temenni ediyoruz ki İzmit’te son 1 haftadan bu yana neden tekli ekmek çıkmadığını Fırıncılar odası Başkanı Ali Sarı kamuoyuna açıklar.

 

 

EN ÇOK KAZANANLAR

EN ÇOK KAYBEDENLER

EN ÇOK İŞLEM GÖRENLER

YORUM YAP

DÖVİZ KURU

BIST100
DOLAR
EURO
BITCOIN
ÇEYREK ALTIN
GRAM ALTIN