İzmit’te son 1 haftadan bu yana sürekli olarak çiftli ekmek çıkıyor.
Bunun neden böyle olduğunu merak eden vatandaşlar, israf olduğundan şikayetçiler.
Zaten sıkça israf olan ekmek bu uygulamayla daha da israfa yol açıyor.
Öyle temenni ediyoruz ki İzmit’te son 1 haftadan bu yana neden tekli ekmek çıkmadığını Fırıncılar odası Başkanı Ali Sarı kamuoyuna açıklar.