Kocaelispor’a Moral Buluşması: Vali ve Başkan Takımın Yanında - Kocaeli Haberleri | İzmit Pusula GazetesiKocaeli Haberleri | İzmit Pusula Gazetesi

22 Haziran 2026 - 11:26

Kocaelispor’a Moral Buluşması: Vali ve Başkan Takımın Yanında

Vali İlhami Aktaş ve Başkan Tahir Büyükakın, Kocaelispor yönetimi ve futbolcularla bir araya geldi. Peki, buluşmada neler konuşuldu, nasıl bir destek mesajı verildi, Kocaelispor için ne sözler verildi? İşte detaylar…

Kocaelispor’a Moral Buluşması: Vali ve Başkan Takımın Yanında
Son Güncelleme :

26 Eylül 2025 - 23:02

Kocaelispor, kentin önde gelen isimlerinden moral ve destek almaya devam ediyor. Kocaeli Valisi İlhami Aktaş ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, Kocaelispor Kulübü Başkanı Recep Durul, yönetim kurulu üyeleri, teknik direktör Selçuk İnan ve futbolcularla bir araya geldi.

Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada sohbet edildi ve birlikte yemek yenildi. Kocaelispor yönetimine misafirperverlikleri için teşekkür eden Vali İlhami Aktaş, “Kocaelispor, bu şehrin ortak değeri. Bizler her zaman yanınızdayız. Başarılarınızla gurur duyuyoruz” ifadelerini kullandı.

Başkan Tahir Büyükakın da Kocaelispor’un sadece bir futbol takımı değil, Kocaeli’nin marka değeri olduğunu belirterek kulübe desteklerinin süreceğini vurguladı.

Yapılan görüşmede hem yönetime hem de sporculara yeni sezon öncesi moral verildi. Vali Aktaş ve Başkan Büyükakın, Kocaelispor’un başarıları için ellerinden gelen desteği sunacaklarını yineledi.

YORUM YAP