Kartepe Semt Polikliniği yanındaki otopark alanı, vatandaşların şikâyet konusu oldu. Bölgedeki otoparkın düzensiz olduğunu belirten vatandaşlar, yetkililere çağrıda bulunarak düzenleme yapılmasını istedi.
Vatandaşlar, mevcut alanda elektrik direklerinin park alanını daralttığını ve zeminin bozuk olmasının araç parkını zorlaştırdığını dile getirdi. Otoparkın daha verimli kullanılabilmesi için zeminin düzeltilmesi, uygun işaretlemelerin yapılması ve elektrik direklerinin kaldırılması talep ediliyor.
Hastaneye gelen vatandaşların rahat bir şekilde araçlarını park edebilmeleri için yetkililerin bu konuda bir çalışma yapması bekleniyor.