Jandarma, 255 personel ve 48 araç ile Anadolu Otoyolunda göreve başladı - Kocaeli Haberleri | İzmit Pusula GazetesiKocaeli Haberleri | İzmit Pusula Gazetesi

22 Haziran 2026 - 11:49

Jandarma, 255 personel ve 48 araç ile Anadolu Otoyolunda göreve başladı

Kocaeli İl Jandarma Komutanlığına bağlı Jandarma Otoyol Komutanlığı, İçişleri Bakanlığının Olur’u ile 15 Ekim 2024 tarihinde…

Jandarma, 255 personel ve 48 araç ile Anadolu Otoyolunda göreve başladı
Son Güncelleme :

16 Ekim 2024 - 21:36

Kocaeli İl Jandarma Komutanlığına bağlı Jandarma Otoyol Komutanlığı, İçişleri Bakanlığının Olur’u ile 15 Ekim 2024 tarihinde, 255 personel ve 48 araç ile Anadolu Otoyolunda kurban kesimine müteakip göreve başladı.

Kocaeli İl Jandarma Komutanlığı tarafından, Kocaeli genelinde vatandaşların can ve mal güvenliğini sağlamak maksadıyla, trafik kazalarının önlenmesine yönelik çalışmalarını kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.

YORUM YAP