Aile Sağlığı Merkezlerinde ki hemşireler; ‘ekipmanlarımız yetersiz’ - Kocaeli Haberleri | İzmit Pusula GazetesiKocaeli Haberleri | İzmit Pusula Gazetesi

22 Haziran 2026 - 13:07

Aile Sağlığı Merkezlerinde ki hemşireler; ‘ekipmanlarımız yetersiz’

Aile Sağlığı Merkezlerinde ki hemşireler; ‘ekipmanlarımız yetersiz’
Son Güncelleme :

04 Nisan 2020 - 18:54

Ülkemizde, corona virüsü salgını nedeniyle birçok önlem alınırken, özellikle Aile Sağlığı Merkezlerinde görev yapan hemşireler, malzeme yetersizliği sıkıntısı ile mücadele ediyor. Yaşanan sorunlarla ilgili, İSAHED (İstanbul Aile Sağlığı Sağlık Memurları- Acil Tıp Teknisyeni- Hemşire ve Ebeler Derneği) Başkanı Yasemin Çelik, “Biz canı gönülden işimizi yapmak istiyoruz. Bunun için eğitim aldık fakat ekipmanlarımız yetersiz” diyerek, yetkilere çağrıda bulundu.

YORUM YAP