Enerji Verimliliği Haftası Kapsamında Kocaeli Valiliği Koordinesinde Farkındalık Çalışmaları Yapıldı - Kocaeli Haberleri | İzmit Pusula GazetesiKocaeli Haberleri | İzmit Pusula Gazetesi

22 Haziran 2026 - 15:00

Enerji Verimliliği Haftası Kapsamında Kocaeli Valiliği Koordinesinde Farkındalık Çalışmaları Yapıldı

Enerji Verimliliği Kanunu ile bu yıl 05-11 Ocak tarihleri arasında kutlanan Enerji Verimliliği Haftası kapsamında Kocaeli Valiliği Enerji Yönetim Birimi tarafından ilimizde çeşitli farkındalık etkinlikleri düzenlendi.

Enerji Verimliliği Haftası Kapsamında Kocaeli Valiliği Koordinesinde Farkındalık Çalışmaları Yapıldı
Son Güncelleme :

08 Ocak 2026 - 20:32

Enerji Verimliliği Kanunu ile bu yıl 05-11 Ocak tarihleri arasında kutlanan Enerji Verimliliği Haftası kapsamında Kocaeli Valiliği Enerji Yönetim Birimi tarafından ilimizde çeşitli farkındalık etkinlikleri düzenlendi.

Bu çerçevede, Kocaeli Valiliği yerleşkesinde görev yapan kurum personeline yönelik “Enerji Verimliliği ve Tasarrufu” konulu seminer gerçekleştirilerek enerji verimliliğinin önemi ve tasarruflu enerji kullanımı konularında bilgilendirme yapıldı.

Ayrıca, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı tarafından 28 Haziran İlkokulunda öğrencilere yönelik bir düzenlenen etkinlikte, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından Enerji Verimliliği Haftası için hazırlanan boyama kitapları öğrencilere dağıtılarak enerji verimliliği ve tasarrufu bilincinin kazandırılmasına ilişkin farkındalık oluşturuldu.

YORUM YAP