“İstediğim yerden giderim” diyen sürücüye polis “Gereği yapıldı” dedi - Kocaeli Haberleri | İzmit Pusula GazetesiKocaeli Haberleri | İzmit Pusula Gazetesi

22 Haziran 2026 - 15:22

“İstediğim yerden giderim” diyen sürücüye polis “Gereği yapıldı” dedi

Ters yöne girip kendisini uyaran motosikletliye meydan okuyan sürücü yakalandı. Peki, bu tür davranışlar neden hepimizi ilgilendiriyor?

“İstediğim yerden giderim” diyen sürücüye polis “Gereği yapıldı” dedi
Son Güncelleme :

17 Ekim 2025 - 0:02

Adana’da trafiği hiçe sayan bir sürücü, ters yöne girdiği sırada kendisini uyaran motosikletliye, “Trafik polisi misin? İstediğim yerden giderim.” sözleriyle karşılık verdi. O anlar sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.

EMNİYET HAREKETE GEÇTİ

Adana İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, plaka ve sürücüyü tespit ederek operasyon yaptı. S.İ.Ö. isimli sürücünün, geçici olarak iptal edilmiş sürücü belgesine rağmen araç kullandığı belirlendi.

UYGULANAN CEZALAR

Sürücüye, “Ters yönde araç kullanmak” ve “Belgesi iptal edilmişken araç kullanmak” maddelerinden idari para cezası uygulandı. Yetkililer, olayla ilgili olarak “Gereği yapıldı” açıklamasında bulundu.

TERS YÖNDE ARAÇ KULLANIMI İSTATİSTİKLERİ

2024 yılında ters yönde araç kullanımı nedeniyle 2836 kaza meydana geldi. Bu kazalarda 52 kişi hayatını kaybederken, 3758 kişi yaralandı.

TRAFİK, TOPLUMSAL BİR SORUMLULUK

Ters yönde araç kullanmak sadece bir kural ihlali değil; toplumun güvenliğine ve birbirine saygısına zarar veren bir davranıştır. Trafik, yalnızca taşıtların akışı değil, bir toplumun davranışlarının ve değerlerinin görünür hâlidir.

YORUM YAP