Türkiye Genelinde Nefes Kesen Operasyon: 1.811 Şüpheli Yakalandı - Kocaeli Haberleri | İzmit Pusula GazetesiKocaeli Haberleri | İzmit Pusula Gazetesi

22 Haziran 2026 - 15:22

Türkiye Genelinde Nefes Kesen Operasyon: 1.811 Şüpheli Yakalandı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 74 ilde 2 haftadır süren dev operasyonda 1 ton 183 kilogram uyuşturucu madde ile 2 milyon 790 bin uyuşturucu hap ele geçirildiğini, 1.811 şüphelinin yakalandığını açıkladı. Bakan Yerlikaya, “Zehir tacirlerine en ağır bedeli ödeteceğiz, gençlerimizi koruyacağız” dedi.

Türkiye Genelinde Nefes Kesen Operasyon: 1.811 Şüpheli Yakalandı
Son Güncelleme :

16 Eylül 2025 - 10:48

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, uyuşturucu ile mücadelede Türkiye genelinde düzenlenen en geniş kapsamlı operasyonlardan birinin detaylarını paylaştı. Bakan Yerlikaya, 74 ilde son 2 haftadır yürütülen operasyonlarda 1 ton 183 kilogram uyuşturucu madde ve 2 milyon 790 bin adet uyuşturucu hap ele geçirildiğini duyurdu.

Operasyonlarda 1.811 şüpheli gözaltına alınırken, çalışmalar 2 bin 705 ekip, 6 bin 760 personel, 21 hava aracı ve 47 narkotik dedektör köpeğinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Operasyonlar; İstanbul, Adana, Gaziantep, Ankara, İzmir, Samsun, Konya, Mersin, Bursa, Şanlıurfa, Antalya, Manisa, Diyarbakır, Kayseri, Kocaeli, Muğla, Tekirdağ, Balıkesir, Denizli, Hatay, Sakarya, Malatya, Eskişehir, Kahramanmaraş, Aydın, Mardin, Trabzon, Van, Ordu, Erzurum, Zonguldak, Adıyaman, Elazığ, Osmaniye, Rize, Yalova, Çorum, Kırklareli, Sinop, Amasya, Çanakkale, Düzce, Kütahya, Afyonkarahisar, Karaman, Niğde, Bolu, Giresun, Kars, Kilis, Sivas, Iğdır, Nevşehir, Bingöl, Uşak, Aksaray, Batman, Isparta, Karabük, Kırıkkale, Kırşehir, Edirne, Tokat, Burdur, Bilecik, Erzincan, Hakkari, Muş, Şırnak, Siirt, Ağrı, Artvin, Bitlis ve Çankırı’da eş zamanlı olarak gerçekleştirildi.

Yerlikaya, operasyonlarda emeği geçen valiler, Cumhuriyet başsavcılıkları, Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı, il emniyet müdürleri ve polisleri tebrik etti.

Gençlere de seslenen Yerlikaya, “Bu mücadele sizleri koruma mücadelesidir. Geleceğinizi çalan uyuşturucu maddelerden uzak durun. Biz sizin yanınızdayız” dedi. Bakan Yerlikaya, zehir tacirlerine işledikleri suçların bedelini en ağır şekilde ödetmeye devam edeceklerini vurguladı.

Türkiye genelinde uyuşturucuya karşı kararlı mücadelenin süreceği bildirildi.

YORUM YAP